برای تنوع در زنگ املا و همچنین تقویت دانش اموزانی که در درس املا ضعیف بودند تصمیم گرفتم املا را به صورت گروهی برگزار کنم و از روز قبل در مورد اینکه املای فردا با رو شی جالب برگزار می شود با دانش اموزان صحبت کردم و این باعث ایجاد حس کنجکاوی در دانش اموزان شد و بی صبرانه منتظر زنگ املا بودند که پس رسیدن به زنگ مورد نظر از بچه ها خواستم که دفترهای املایشان را جمع کنند و هر گروه فقط یک برگه و یک مداد اماده کنند و دانش اموزی که در درس املا ضعیف بود مسئول نوشتن املا در گروه بود و سایر دانش اموزان او را در نوشتن راهنمایی میکردند . گروهی که کمترین اشتباه را داشت به عنوان گروه اول مورد تشویق قرار گرفت.این کار باعث ایجاد اعتماد به نفس در دانش اموزان ضعیف تر می شود و همچنین ان ها با شکل صحیح کلمات از طریق راهنمایی دوستانشان اشنا می شدند .