برای تنوع در زنگ املا و همچنین تقویت دانش اموزانی که در درس املا ضعیف بودند تصمیم گرفتم املا را به صورت گروهی برگزار کنم و از روز قبل در مورد اینکه املای فردا با رو شی جالب برگزار می شود با دانش اموزان صحبت کردم و این باعث ایجاد حس کنجکاوی در دانش اموزان شد و بی صبرانه منتظر زنگ املا بودند که پس رسیدن به زنگ مورد نظر از بچه ها خواستم که دفترهای املایشان را جمع کنند و هر گروه فقط یک برگه و یک مداد اماده کنند و دانش اموزی که در درس املا ضعیف بود مسئول نوشتن املا در گروه بود و سایر دانش اموزان او را در نوشتن راهنمایی میکردند . گروهی که کمترین اشتباه را داشت به عنوان گروه اول مورد تشویق قرار گرفت.این کار باعث ایجاد اعتماد به نفس در دانش اموزان ضعیف تر می شود و همچنین ان ها با شکل صحیح کلمات از طریق راهنمایی دوستانشان اشنا می شدند .
سلام-روش خوبی بود.
سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون
سلام.من یه روش دیگه به کار میرم.هر دانش آموز نوبتی به دیگری املا میگه.اما نباید بذارن غلط بنویسه.اگه غلط بشه از هز ۲ امتیاز کم میشه.شاید عجیب باشه.اما من ازش جواب گرفتم