-
[ بدون عنوان ]
سهشنبه 14 آذرماه سال 1391 14:12
-
[ بدون عنوان ]
سهشنبه 14 آذرماه سال 1391 14:02
-
جشن واژه اموزی آب دبستان شهید غلامی کهنوک
یکشنبه 12 آذرماه سال 1391 22:39
-
نمایشگاه دهه فجر
یکشنبه 24 بهمنماه سال 1389 23:49
به مناسبت دهه ی فجر نمایشگاهی از اثار دانش اموزان در مدرسه برگزار شد ساده بود ولی چون همه ی کارهای بر پایی نمایشگاه دست بچه ها بود و کار بچه ها با همه سادگی باز هم به نظرمن قشنگ و قابل احترامه تصاویری با موبایل (هر چند کیفیت خوبی نداره) تهیه کردم تا بزارم تو بلاگم تا هم دوستان از ذوق و سلیقه دانش اموزای ما با خبر بشن...
-
تشویق ستاره ای...
سهشنبه 7 دیماه سال 1389 22:14
تشویق ستاره ای یکی از روشهای جالب برای تشویق و ایجاد انگیزه در دانش اموزان ابتدایی در روش ارزشیابی توصیفی می باشد که در این روش دانش اموز به ازای هر جواب یا کار درستی که انجام میدهد یک ستاره از معلم دریافت میکندکه میتواند برچسپ ستاره یا کشیدن شکل ستاره توسط خود معلم باشد که دانش اموزان من از ستاره هایی که خودم برایشان...
-
املای گروهی
سهشنبه 9 آذرماه سال 1389 16:51
برای تنوع در زنگ املا و همچنین تقویت دانش اموزانی که در درس املا ضعیف بودند تصمیم گرفتم املا را به صورت گروهی برگزار کنم و از روز قبل در مورد اینکه املای فردا با رو شی جالب برگزار می شود با دانش اموزان صحبت کردم و این باعث ایجاد حس کنجکاوی در دانش اموزان شد و بی صبرانه منتظر زنگ املا بودند که پس رسیدن به زنگ مورد نظر...
-
فعالیتهای دانش اموزان در زنگ هنر با موضوع بازی با سنگ
دوشنبه 1 آذرماه سال 1389 21:36
-
تصمیم زیبا
شنبه 22 آبانماه سال 1389 21:13
لبخند شیرین درسی بسیار زیبا که واقعا لبخند را به لبهای دانش اموزانم نشاند و انها را یاد اولین خاطره ای که از شکستن دندانهای شیری داشتند انداخت و با چه لذتی از خاطره های شیرین خود سخن میگفتند بعضی از بچه ها دندانشان لق بود وان را بدون اینکه خجالت بکشند به دوستانشان نشان دادند لبخند شیرین واقعا برایشان خیلی شیرین بود...
-
ارزشیابی مطلوب
پنجشنبه 20 آبانماه سال 1389 21:43
نظام ارزشیابی مطلوب: 1.فرایند محور باشد نه نتیجه محور 2.ارج گذاری به تلاش نه ارزش گذاری به حاصل کار 3.توانایی حل مسئله نه افزایش معلومات 4. افزایش رفاقت نه توسعه ی رقابت 5.یادگیری بهتر نه یادگیری بیشتر 6.دانش اموز محوری نه امتحان محوری
-
اگر کفش هایم بال داشتند...
دوشنبه 17 آبانماه سال 1389 21:53
این فعایت درس سوم کتاب بنویسیم مرا یاد خاطره ی چند سال پیش انداخت یاد موقعی که دریک روستای کوچک که از شهر فاصله داشت درس میدادم با دانش اموزانی ساده و دوست داشتنی با ارزو های خیلی کوچک ان روز وقتی شاگردانم این فعالیت را انجام دادند دلم گرفت از ارزوی کوچک شاگردانم واز اینکه با انکه ارزوی شان خیلی کوچک بود ولی من...
-
کتاب خانه ی کوچک کلاس ما
شنبه 15 آبانماه سال 1389 11:34
از همان روزهای اغازین سال تحصیلی موضوع درست کردن یک کتابخانه برای کلاس را با بچه ها مطرح کردم از ان ها خواستم کتاب قصه هایی که در منزل دارند به کتاب خانه کلاس هدیه بدهند تا دوستانشان هم بتوانند از ان ها استفاده کنند.موضوع کتاب خانه هم باعث تشویق دانش اموزان به خواندن کتاب شد و هم باعث ایجاد امادگی برای درس سوم کتاب...
-
ازشیابی توصیفی
چهارشنبه 12 آبانماه سال 1389 22:06
شیوه جدید ارزشیابی و نمره دادن که امروزه که مدارس کشورمان مرسوم شده ارزشیابی توصیفی است که در ان بیشتر به کیفیت یادگیری اهمیت داده می شود . در این روش قضاوت در مورد میزان یادگیری دانش اموزان به صورت توصیفی انجام می شود در این روش دانش اموز با نقایص و ضعف های خود به خوبی اشنا میشنود . ویژگی های معلم توصیفی: 1.نگرش خود...
-
تفاوت کلاسهای قدیمی و جدید
چهارشنبه 12 آبانماه سال 1389 20:23
به نام خدایی که بزرگ است و بی همتا تفاوت بارز و اشکار کلاسهای قدیمی و جدید به نظر من همکاری دانش اموزان در کلاس است انچه در گذشته بود فقط سخنرانی معلم بود و دانش اموزان هیچ نقشی در فرایند تدریس نداشتند وا زشیو ه های فعال در مدیریت کلاس استفاده نمیشد ولی امروزه صاحبان اصلی کلاس دانش اموزانند و معلم فقط نقش راهنما دارد....