کلاس امروزی...

شیوه های جدید مدیریت کلاس.فعالیتهای دا نش اموزانم.خاطراتم سر کلاس و هر انچه دریک کلاس امروزی میتوان یافت

کلاس امروزی...

شیوه های جدید مدیریت کلاس.فعالیتهای دا نش اموزانم.خاطراتم سر کلاس و هر انچه دریک کلاس امروزی میتوان یافت

اگر کفش هایم بال داشتند...

این فعایت درس سوم کتاب بنویسیم مرا یاد خاطره ی چند سال پیش انداخت یاد موقعی که دریک روستای کوچک که از شهر فاصله داشت درس میدادم با دانش اموزانی ساده و دوست داشتنی با ارزو های خیلی کوچک ان روز وقتی شاگردانم این فعالیت را انجام دادند دلم گرفت از ارزوی کوچک شاگردانم واز اینکه با انکه ارزوی شان خیلی کوچک بود ولی من نتوانستم براورده اش کنم تنها کاری که انها دلشان میخواست انجام بدهند اگر کفش هایشان بال داشت رفتن به شهر بود و خرید از مغازه های رنگارنگ و  اما امروز که دانش اموزانم در شهر این فعالیت را انجام دادند ارزویشان به بزرگی دیدن تمام دنیا بود ...

نظرات 4 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ

خیلی زیبا بود

معظمی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://kelaseman89.blogfa.com

از حضور پرمهرتان در پایه دوم متشکرم
بنده هم با افتخار شما را درجمع دوستان لینک کردم

داوری چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.bkdj.persianblog.ir

سلام همکار گرامی.من هم مایلم با شما تبادل لینک داشته باشم. باعث خرسندی ماست.

محبوبه جامع بزرگی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://honaremoalmi

سلام دوست با صفا ازوبتان استفاده بردم باهم همکاری وهمفکری میکنیم منتظرتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد